Риголето и италианската оперна прима Шила Кристиано

Шила Кристиано

Шила Кристиано

Италианската оперна прима Шила Кристиано сподели във фейсбук

нетърпението си да пее на сцената на Зала 1 на

Националния дворец на културата

Италианското сопрано Шила Кристиано е изключително развълнувана от възможността да пее на една сцена със световно признатите български солисти Камен Чанев и Александър Крунев под диригентската палка на Маестро Найден Тодоров в оперната постановка “Риголето” на 31 октомври в Зала 1 на НДК.

В личния си профил във фейсбук Кристиано споделя – “Най-накрая отново Джилда”, като веднага след това започват да валят коментари, между които и суперлативи за българските музиканти. Тенорът Пауло Бартолучи коментира “Фантастичните Русе! Ще ги посетя след месец. Поздрави Найден Тодоров!”. Коментарите продължават с комплименти за талантливата Шила и нейната невероятна интерпретация на ролята на “Джилда” от “Риголето”.

Организаторите на мащабната оперна постановка от Монте Мюзик останаха изключително впечатлени от вниманието на Шила Кристиано, която лично коментира в профила на музикалната компания “Ще се видим в София! С най-добри пожелания! Шила.”
Подготовката на едно от най-значимите класически събития e в разгара си – диригентът Найден Тодоров вече е селектирал оркестър от над 80 брилянтни музиканти от Държавна Опера Русе, които ще накарат красивата музика на Верди да завладее Зала 1 на НДК. Режисьор на постановката е Павел Герджиков, сценографията и костюмите са на Иван Савов.

“Риголето” е едно от така наречените “три големи” – най-популярните и обичани от публиката оперни произведения. Заедно с Шила Кристиано на сцената ще се изявят прочутият далеч извън границите на България тенор Камен Чанев, носител на множество награди и редовен солист в чужбина, както и един от най-ярките представители на българската оперна школа – световно признатият Александър Крунев.

Билетите за “Риголето” вече са в продажба и са на цени от 20 до 60 лв., като организаторите от Монте Мюзик и Държавна Опера Русе отчитат висок интерес към постановката, независимо че има още 2 седмици до нейното представяне.

- Advertisement -